W pierwszych dwóch miesiącach emisji Telewizji Pokolenia (30 listopada 2020 – 30 stycznia 2021) odnotowaliśmy prawie 4 miliony wyświetleń naszych programów.

Dotarliśmy do 1 miliona niepowtarzalnych odbiorców, spośród których 10% to osoby w wieku 50-54 lat, 25% to osoby w wieku 55-64 lata, a 59% to osoby po 65. roku życia. 

Oznacza to, że docieramy do większości dojrzałych i aktywnych użytkowników internetu w Polsce.

Średnia liczba kontaktów z jednym odcinkiem naszego programu wynosi 70 000. 

Głównym kanałem dystrybucji jest Facebook gromadzących 95% widzów. 

Powyższe statystyki na podstawie danych z: 

  • Sotrender
  • Facebook Business Manager
  • NapoleonCat

Oglądajcie nas na: 

www.TelewizjaPokolenia.pl 

www.facebook.com/TelewizjaPokolenia

Masz pytania związane z naszymi programami? Napisz do nas: widzowie@telewizjapokolenia.pl